Friday 14 December 2012

PMR La Oi !





Assalamulaikum .

Hye everybody !

Oi budak pmr tahun 2013 ! Dah ready nak hadapi pmr tahun depan belum ? for me rasanye tak sangat lagi kot. Huh ! Tah bila la aku nak bangun dari mimpi ni ! Ya Allah :[ Tapi nasib baiklah mak paksa aku pergi tution supaya at least aku adalah buat revision sikit-sikit untuk topik-topik yang lepas. Thanks Mak :D Mt dah blaja bab 1 form 3 tapi bila buat exercise kat rumah dah lupa balik. Memang dugaan betullah -_-

Banyak saingan plak tahun depan. Kenapa batch aku semua pandai-pandai ? Arghhh. Yang aku ni pulak malas nak blaja tapi nak berjaya. Apalah nak jadi. But aku dah tanam azam mulai tahun depan yang aku tak nak main-main dalam kelas supaya topik untuk form 3 nanti tak de la banyak sangat yg aku lemah. But can I ?



But why setiap kali aku belajar selalunye masa rehat aku lagi lama dripada masa belajar? 
Why why why ?!! itu namanye pemalas. Please la Alysha Oi !
But, from now on aku akan cuba untuk berusaha supaya aku tak akan menyesal di kemudian hari macam dulu lagi! 
GO GO GO GO ALYSHA !

“Success is the sum of small efforts, repeated day in and day out.” ~ Robert Collier
p/s : Lagi best kalau baca post ni sambil dengar lagu auburn-perfect two. Entahlah nape aku rasa mcm tu ;)
Enjoy !

2 comments:

  1. you look so cute, why don't you update your blog

    ReplyDelete
  2. Alysya, cikgu menanti cerita terbaru you. Walaupun kamu sibuk dengan belajar.(yer ke?) hahaha. jangan lupa update blog. sepanjang saya tak ada tulis la apa-apa berita tentang sekolah.

    ReplyDelete