Saturday 20 October 2012

Nothing ~

Assalamualaikum .

Update blog waktu malam sambil dengar lagu MEMANG AWESOME you know ? !! Tapi kusut sangat sebab dalam otak ni masih fikir pasal exam . Whatever la ! Dah la kene fikir lagi pasal exam math kertas 2 yang kene repeat balik . WTH ! Seriously, aku pon tak tau sebab sebenar kenapa teacher suruh repeat ! Sebenarnye dari tadi aku janji dengan diri sendiri nak blaja . Tapi tak blaja blaja pon . Oh man !

 Btw , aku  happy sangat sangat sangat sebab sekarang ni dah start contact dak Syairah , Ateen and Nani balik :) I dunno how aku boleh start contact diorang . Hehehe . Aku kongsi banyak sangat masalah aku kat diorang :') Thanks la sbb sudi mendengar . But I think diorang mesti dah penat dengar mslah aku kan ? kan ?  hahaha . To Syairah , awak memang best gle you knoww !!!  same with nani and ateen . Tapi aku benci gila kat someone ni . Npe la kau muncul dalam hidup aku hah ! Nak tau spe ? Nama dia ***** . hahaha . Bukan semua benda aku perlu citer kat korang la :P To unknown please la jangan tegur aku kat fb lagi okey ? :)

Actually , I have so many thing yang nak cakap but I dont know how to describe about it ! Thats my problem ! 









Goodbye ! Love ya ! :) 

No comments:

Post a Comment